Проблема активізації пізнавальної діяльності учнів була, є і буде актуаль-ною завжди. Від її розв’язання залежить ефективність навчальної діяльності учнів, розвиток інтересу до навчання.
Якщо запитати учнів, який предмет в них найулюбленіший, то навряд чи більшість з них назвуть математику. Одні вважають, що цей предмет їм не під силу, інші – що знання з математики не знадобляться у житті.
Однак без математичної освіти сучасній людині не обійтися з деяких причин:
· Математика-спосіб інтелектуального розвитку людини.
· Математика застосовується в багатьох сферах нашого життя, починаючи від побутових завдань і закінчуючи всілякими справами. Елементи математики-невід’ємна частина загальної системи орієнтації у навко-лишньому середовищі. Кожній людині протягом життя доводиться постійно виконувати елементарні обчислення, підрахунки, читати графіки, працювати з відсотками, осмислювати статистичні дані.
· Математика розвиває творчі здібності, мислення, виховує інтелектуальну чесність, критичність мислення.
· Математика дозволяє розвивати гнучкість розуму, що потрібно для прийняття об'єктивного рішення будь-якої задачі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий